Zarządzanie w wirtualnym środowisku – studia przypadku

Ta publikacja, dostępna zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej zawiera zestaw studiów przypadku które wykorzystujemy w Akademii Leona Koźmińskiego w zajęciach z Digital Marketing oraz E-commerce. Publikacja zawiera zestaw 12 studiów przypadku, które można śmiało wykorzystywać na zajęciach poświęconych cyfrowej transformacji, marketingowi cyfrowemu czy np. e-commerce. Badanie i analizowane przypadki odnoszą się do takich tematów jak np. crowdsourcing, internet rzeczy, design thinking, dystrybucja on-line czy social media marketing. Poniżej lista case’ów dostępnych dla każdego!

  1. Grzegorz Krzemień A Mine You Don’t Know.
  2. Grzegorz Mazurek Bank of Ideas BZWBK
  3. Grzegorz Mazurek Partner Program – Extranet 2.0
  4. Aleksandra Przegalińska-Skierkowska Prometheus – A Transmedia Campaign
  5. Aleksandra Przegalińska-Skierkowska The Melon App, Quantified Self, and the Internet of Things
  6. Justyna Skorupska Changes in the Online Store Vobis.pl
  7. Justyna Skorupska TIM SA: E-Commerce in B2B
  8. Justyna Starostka Redesigning the Service Experience
  9. Justyna Starostka Design Thinking at Play – Invoice Redesign Case Study
  10. Michał Gembicki, Grzegorz Mazurek, Kaja Prystupa-Rządca pl – Towards Online Distribution
  11. Michał Gembicki, Kaja Prystupa-Rządca pl – In Search of New Customers
  12. Michał Gembicki, Kaja Prystupa-Rządca In Search of New Distribution Channels

Jeśli chcesz skorzystać z tej publikacji – po prostu ją pobierz tutaj! Jeśli chcesz ja cytować – oto prawidłowa referencja:

G. Mazurek (red.) 2015 – Management in Virtual Environments – case studies. Poltext, 2015, p- 1-137.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *